Nu är jag igång!

Nu är det dags för mig att ta tag i min kreativitet och börja skapa.

Jag har tänkt att jag ska börja skapa kläder.

Jag kommer lägga ut bilder på kläderna jag syr här och även sätta ett pris så den som vill får ju såklart köpa nått om de tycker de faller dom i smaken.

Jag är inte riktigt igång med att sy än då jag fortfarande väntar på tyg som jag beställt.

Till att börja med kommer jag skapa tunikor, toppar, ponchos, linnen.. Ja, överdelar alltså. 

Hålla nu ögonen öppna för inom kort kommer det första plagget upp!!


/Sandra

Kommentarer
Postat av: annika

Hej tjejen:) härligt att du kommit igång med skapande igen! kan man beställa något man vill ha uppsytt? T e x en super smart strandplagg?

2011-10-18 @ 22:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0