Sista plagget i detta tyg.

Det sista tyget av det här tyget blev en t-shirt.
Eftersom tyget är genomskinligt är det ju bra att ha ett annat linne under.
Den är kort i midjan. Det är även ett skinn avslut på ärmen.

Är ni intresserade så lämna en kommentar här så kontarktar jag er närmare. Kan vi inte träffas och byta betalning mot plagg kan jag skicka det med posten men då läggs portot på priset. Mellan 24-60 kr brukar det kosta beroende på vikt av plagget.

Priset är 80:- SÅLD

Storlek 34-36






Kommentarer
Postat av: Mallan Ballan

Det här var verkligen nått i min stil!!!!! JAG VILL HA! Ge mig i alla möjliga färger, älskar kombon med skinn och genomsklingligt!!!

2011-10-19 @ 11:55:29
URL: http://enmalinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mallan

JAAAA jag vill ha den! :) jag vill jätte gärna beställa fler i den stilen! Hur snygg som helst! Posta den du, känns som att det är enklast, vet inte när jag kommer hem nästa gång och jag vill ha den NU :D ... Ska jag föra över 150 kr på en gång? Plus posten vad kostade de? PÖSS

2011-10-19 @ 19:12:48
URL: http://enmalinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0